Úvodní stránka > www prezentace > Jak poznat své zákazníky

Jak poznat své zákazníky

Cíle webové prezentace jsou různé. Propagace či prodej výrobků a služeb, poprodejní servis, zvýšení povědomí, komunikace se zákazníky a další. Jedním z hlavních cílů webové prezentace je získávání nových zákazníků a jejich udržení. Chceme-li zákazníky získat a udržet, musíme poznat jejich potřeby a přání. Jak to ale udělat, když je neznáte osobně? Existuje několik způsobů, jak se o návštěvnících vašich stránek něco dovědět a takto získané cenné informace využít. Říká se tomu interaktivní marketing. Pokud jej budete uplatňovat, zajistíte si nejen poznání svých zákazníků, ale také společně ovlivníte druh a objem prezentovaných informací.

 

Interaktivní marketing

 

Interaktivní marketing používá k rychlému a snadnému získání potřebných informací oboustrannou a vzájemnou komunikaci mezi prodejcem a zákazníkem. Proč tedy uplatňovat interaktivní marketing? Pro každého prodejce by měl být na prvním místě spokojený zákazník. Ke spokojenosti přispějete novými funkcemi prezentace, rozšířením prodejních možností a zvýšeným pohodlím při výběru produktů. Pro vás jako pro prodejce to má také své výhody. Poznáte své zákazníky a jejich potřeby díky jejich aktivnímu přístupu k obsahu. Budete moci okamžitě reagovat na jejich potřeby. Prostředky k dosažení interaktivity jsou:

  • odkazy
  • formuláře
  • nápověda
  • diskuzní fóra
  • nákupní košíky
  • ankety a dotazníky
  • možnost vyhledat podle kritérií
  • možnost odeslat doporučení známému
© Trisul.cz 2005 - 2018 | Reklama zde |